Malovanka
přečteno 95 089xV prosinci 2011 byly osazeny velkoplošné PDZ a další zařízení. 19.12.2011 byla MÚK zprovozněna v (téměř) definitivní podobě. Zároveň byla zprovozněna navazující část ulice Patočkova.
28.4.2010 byla doprava převedena na definitivní větve MÚK. Proti finálnímu stavu jsou mezi SAT a křižovatkou Patočkova x Pod Královkou vyznačeny v celé délce dva jízdní pruhy.
Schema staveniště na tunelblanka.cz.
O víkendu 7. – 9. 8. 2009 došlo k postupnému převedení dopravy do fáze 3, viz. obrázek vlevo.
Od pondělního rána 10.11.2008 se změnil dopravní režim na křižovatce Malovanka (viz článek). Z důvodu pokračující výstavby byla světelná křižovatka posunuta severněji (fáze 2) a byl změněn počet jízdních pruhů. Pro odbočení do tunelu je z každého směru jen jeden jízdní pruh.
Nejnovější fotografie v fotogalerii Malovanka nebo letecký pohled na mapě ze srpna 2008. Dvě nové vizualizace (od jihozápadu a západu).
Plánek mimoúrovňové křižovatky Malovanka
Plánky jednotlivých fází stavby křižovatky na Malovance. Momentálně probíhá upravená fáze 3.
Starší vizualizace mimoúrovňové křižovatky Malovanka
zdroj vizualizací tunelblanka.cz nebo SATRA, spol. s r.o.
Plánek MÚK Malovanka s návazností na Břevnovskou radiálu – dle tohoto plánku se ale nestaví…
V souvislosti s projektovou přípravou jsou nejpřesnější informace ohledně uvažovaného napojení k vidění v EIA MZP108, Břevnovská radiála – stavba č. 7553. Předpokládá se vedení buď s napojení podle následujícího obrázku s úpravou rampy E (bez výjezdu z tunelu Blanka) nebo s přestavbou MÚK Malovanka a vjezdem do raženého tunelu pod hotelem Pyramida (tato varianta je ale technicky velmi komplikovaná kvůli geologii a nevhodném vyústění na v okolí Vypichu)
MÚK Malovanka a návaznost na Břevnovskou radiálu