Souhrnné údaje
přečteno 26 302xNejnovější fotografie naleznete v fotogalerii.
Harmonogram a dopravní omezení v průběhu výstavby.
Schéma stavby
Údaje o stavbě
Souhrnné údaje úseku MO Malovanka – Pelc-Tyrolka |
|
Celková délka úseku MO | 6382 m |
Tunelový komplex Blanka | 5500 m |
Povrchová část trasy | 882 m |
Mimoúrovňové křižovatky na Městském okruhu | MÚK Malovanka |
MÚK Prašný most | |
MÚK U Vorlíků | |
MÚK Troja | |
MÚK Pelc-Tyrolka | |
MÚK Malovanka | Most na ulici Patočkova přes MO |
Most na větvi G | |
Most pro pěší a zeleň přes MO | |
Most pro pěší přes ul.Patočkova | |
Stavba ev. č. 9515 | Most na ulici Svatovítská přes ČD |
Stavba ev. č. 0079 | Trojský most, sdružený most přes Vltavu |
Podchod pro pěší a cyklisty pod ČD | |
Podchod pod MO Troja | |
Stavba ev. č. 0065 Strahovský automobilový tunel – stavba 2A a 2B |
|
2A/ MÚK Malovanka | |
2A/ MO hloubené tunely | 89 m |
2B/ MO hloubené tunely | 398 m |
Stavba ev. č. 9515 Myslbekova – Prašný most |
|
MO hloubené tunely západ | 55 m |
MO ražené tunely | 552 m |
MO hloubené tunely východ | 308 m |
Celková délka stavby | 915 m |
Stavba ev. č. 0080 Prašný most – špejchar | |
MO hloubené tunely | 660 m |
Celková délka stavby | 660 m |
Stavba ev. č. 0079 Špejchar – Pelc-Tyrolka |
|
MO hloubené tunely Letná | 647 m |
MO ražené tunely | 2221 m |
MO hloubené tunely Troja | 570 m |
MO povrchová trasa Troja | 882 m |
Celková délka stavby | 4320 m |
Délka hloubených tunelových ramp | Severní tubus | Jižní tubus |
Malovanka | 138,8 | 68 |
Prašný most | 114 | 199,9 |
U Vorlíků | 196 | 353,6 |
Trója | 0 | 77,7 |
Celkem | 448,8 | 699,2 |
Hloubené tunelové trouby celkem | 6599,53 m |
Ražené tunelové trouby celkem | 5539,81 m |
Tunelové trouby celkem | 12139,34 m |
Plocha výrubu | |
Dvoupruh | 123,7 m2 |
Třípruh | 172,6 m2 |
Minimální nadloží ražených tunelů | 8 m |
Maximální nadloží ražených tunelů | 44 m |
Objem stavebních prací | |
Ražené objekty | 944 000 m3 (vyrubaný prostor) |
Hloubené objekty | 1 270 000 m3 (obestavěný prostor) |
Výška průjezdného profilu | 4,8 m |
Šířka jízdního pruhu | 3,5 m |
Maximální stoupání | 5% |
Návrhová rychlost | 70 km/h |
Podélné řezy úsekem Malovanka – Pelc Tyrolka, tunel Blanka